25 Februari


Date: 2011-02-25 / Time: 16:48:59
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Heeej på er.

Idag är det fredag vilket betyder att det är helg om sisådär 1 timme! Så jävla skönt. Ni förstår inte hur länge ja ska sova imorgon!!! Är trött idag. Men det kanske inte är så konstigt heller, eftersom vi var ut på Helt enkelt igår och drack ett glas rött. Sedan slutade vi på heartan :) Det var en super rolig kväll. Så idag blir det till att ladda batterierna inför Emmas 25-årsfest imorgon. Fan va kul det ska bli! Alla är såå taggade :)

Måste bara bestämma mig vad jag ska ha påå mig. (BIG PROBLEM)

Anette och Frida hämtar upp mig här efter jobbet. Då blir det Köpis ;) LÖN LÖN LÖN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]