16 Februari


Date: 2011-02-16 / Time: 23:05:53
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

En trött tjej ligger i sängen nu och ska sova.

Ikväll har jag, Anette, Katja, Josse och Rusul varit på Olearys och käkat och kollat på en fotbollsmatch. Jag gick inte dit för matchens skull dirket. Men det var kul att se alla som var så jävla inne i matchen :)

Imorgon ska jag färga Anette på morgonen. Får se vad vi ska göra, någon förändring ska det iallafall bli. Sen ska jag på en lägenhetsvisning på Valbogatan. SPÄNNANDE!


Jag har sånt jävla shopping behov nu alltså. Allt jag ser vill jag ha. Så jäävla jobbigt. Men det är så sjukt onödigt när jag snart ska till Thailand och sen New York. Jag vill verkligen spara alla pengar dit. Jag längtar så jag spricker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]