En kväll med Jenny


Date: 2011-12-14 / Time: 11:50:52
Kategori: Anything/Everything / 11 Kommentarer

HOS JENNY = BARR = SANT

Jaa, vissa tog visst in granen lite för tidigt, och lär därför ta ut den lite tidigare än alla andra. Och när man inte vattnar den tillräckligt så kan det gå såhär. Det är den fulaste granen jag sett och ljusen hänger ju till och med upp och ner.

1. Hon sket i att plocka bort ljusslingan (Så varsegod till dig som plockade av dom från granen utanför porten nångång under kvällen)
2. Hon hade ingen sop och fick använda en skärbräda för att blocka bort det mesta av barren
3. Granen blev helt naken efter vägen (för den var så jävla torr) så ni kan ju tänka er hur mycket barr de låg i trapphuset och hissen.
4. Jenny sa "Men det här är väl ingen fara" medans jag höll på att svimma av allt barr.
5. Jenny har en hårig matta
6. Damsugarpåsen blev full efter två minuter, och sen fick vi plocka ut alla barr "manuellt" för att återanvända påsen.
7. JENNY! DU KOMMER ATT HITTA BARR I LÄGENHETEN FRAM TILL SOMMAREN!

DON'T TRY THIS AT HOME!
Efter detta har jag insett hur mycket jag hatar barr.




Kommentarer
Postat av: Lovan

haha men jag dör!

2011-12-14 @ 14:14:32
URL: http://lovisaborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

men shiiiiit!!!!

2011-12-14 @ 21:22:39
Postat av: timo

hahahahahha orkar inte

2011-12-14 @ 23:57:41
Postat av: Katja

Hahah! Jag har barr i HELA min lägenhet! Det sticks i mina fötter när jag går omkring här! Mys ;p

2011-12-15 @ 00:36:05
URL: http://wordsofpennylane.blogg.se/
Postat av: Anonym

Säg åt Jenny att hon måste gå till doktorn.

2011-12-15 @ 14:37:24
Postat av: Anonym

Nu blir du Jenny vräkt, det är ju bara att följa barren. Måste hon se så jävla glad ut, som om det är den naturligaste sak i världen, det är det INTE. Var har du gjort av sopskyffeln jag gav dig? Jag vet en som skulle utbrista: JAG TROR JAG FÅR NÅT FEL. Instämmer.

Du måste ha blivit bortbytt på BB, så måste det vara, det har man ju hört talas om förut så, jag undrar var är mitt riktiga barn då?

2011-12-15 @ 14:41:23
Postat av: Denice

HAHA Anita! Det förstår du väl att vi dammsög i trapphuset sen :) Jenny kommer inte bli vräkt för att hon slängt ut en gran :)

2011-12-15 @ 15:00:14
Postat av: Mandy

Men jag döööööör! Hahahaha! Tyyyypiskt dig Jenny! ;D det var det värsta jag sett! Men den såg iaf fin och tät ut frånbörjan :) tydligt tecken med alla dom där 20liter barren överallt! ;P

2011-12-15 @ 19:39:37
URL: http://annaamanda.blogg.se/
Postat av: Moa

Hahahaha!!!! Men ja dör vad kul.., söta Jenny :)

2011-12-15 @ 22:16:08
Postat av: Anonym

varför slängde du inte ut den genom fönstret bara?!

2011-12-15 @ 22:35:48
Postat av: Denice

Det var min idee också att kasta ut den, men den nappade hon inte på! Haha han ba -det kommer bli så mycket barr i sängen!

2011-12-16 @ 09:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]