Drink up me hearties, yo ho.


Date: 2011-12-22 / Time: 22:46:41
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

Den sista julklappen är köpt! Jag och Frida gick på stan och köpte det sista idag plus lite dricka till helgen. Så skönt att jag har allting klart nu. Då kan man känna sig lugn imorgon efter jobbet och bara åka hem och sätta på sig myskläderna och tränga ner sig i soffan med resten av vännerna för att spela bingolotto :)

Ikväll har jag och Matte ätit kinamat och kollat på sista Piratefilmen. Jag har typ besatt av Pirates-filmerna, musiken, Jack och Karibien! Och det bästa av allt är att jag och Matte har bokat en resa till Karibien nästa år! Åååå jag DÖR!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart i karibien ska ni?

2011-12-23 @ 00:00:16
Postat av: Denice

Först flyger vi till Miami och är där i 4 dagar. Sen åker vi på en kryssning i 8 dagar då vi åker till ställen som Philipsburg st Maarten, Charlotte st thomas och bahamas nassau :)

2011-12-23 @ 18:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]