3 December


Date: 2011-12-03 / Time: 23:38:37
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

Gårdagens bestod av middag på Los Sombreros innan bion. Drive, var iallafall skit bra och jätte spännande! Värd att se på bio! Det är massor med filmer som är på gång nu som jag bara måste se. Älskar när man vet att det kommer flera bra filmer så man har några att se fram emot.

Idag har jag varit på stan med Hagström på dagen. Kikade lite outfits till kommande fester men det är rätt dött på kläder än så länge tycker jag. Hittade en halsduk som fick följa med mig hem iallafall. En superstor, svart stickad.
Just vad jag inte hade :)

Sen han jag bara hem innan jag och Matte bestämde för att plöja igenom allt folk på Köpis och förtsätta sökandet på något att ha på sig. Vi kollade såklart efter julklappar också! En varsin mössa blev det, Matte köpte en skjorta och några strumpor. Sen blev det inte mycket mer på shopping fronten! Ska nog skriva ner en lista på vad ja ska inhandla till var och en och bara leta efter de sen. Istället för att gå runt och fundera och så. Då hittar man ju inget!

Vi träffade iallafall familjen Forslund/Nyström och tog en fika inne på Köpiscafet mittemot Carlings. Vet inte vad det heter. Gulligt fik iallafall! Sen bestämde vi oss för att spendera kvällen ihop. Så nu har vi precis kommit hem från en jätte mysig kväll i Stureborg med hämtmat, lite godis och Brynäsmatchen (som dom för övrigt torskade, suck). Vi har lekt och dansat med Ellen, snuttat med lilla Maja som är drygt en och en halv månad nu. Lill skruttan! Och sen har vi planerat in en spa helg tillsammans med Robban och Vickan en barnledig helg ;) Kommer bli sååå underbart!

Lite bilder från idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]