21 December


Date: 2011-12-21 / Time: 19:49:49
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Hej sötisar.

Ikväll är det en måste göra saker-kväll. Tvätta, städa, laga matlådor, bädda rent och dona. Super jobbigt efter en fullsmäckad jobb dag. Men det finns ingen annan tid för det. Ihelgen finns det inte en sekund över. Och imorgon ska ja mysa med Katja och Lovisa och på fredag är det uppesittarkväll hemma hos Forsberg/Tunong.

Men jag kommer somna tidigt idag iallafall. Det är en sak som är säker. Nu ska vi strax äta. Vi hörs lite senare ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]