SKOFÖRVARING


Date: 2011-08-06 / Time: 16:58:21
Kategori: Shopping / 2 Kommentarer

Jag har ett jätte bra tips på hur man kan förvara sina skor på. Jag har alltid haft sko högar i garderoberna och nu när jag flyttade till min lilla etta tänkte jag att nu kommer det fan gå och helvette med alla mina skor om jag inte kommer på något bättre förvaringssätt.

Men sen hade jag en tom yta i hallen där man vanligtvis kanske har en spegel eller byrå, där jag skruvade upp massor med hyllor och en gardinstång att säta två vita gardiner på, som man lätt kan dra för så att det knappt syns. Vissa personer missar faktiskt skoväggen när de kommer in hit.

Det är faktiskt det skönaste jag har i min älskade etta. Det ligger aldrig massa skor i hallen eller någonting. För så fort jag kommer hem ställer jag tillbaka skorna jag har använt på sin rätta plats.










Kommentarer
Postat av: Sara

Men fan vad mycket skor du har då!!!! fränt

2011-08-07 @ 13:45:11
Postat av: Parre

Snygg förvaring, letar oxo med ljus och lykta efter en vettig skoförvaring :o

2013-04-29 @ 16:17:46
URL: http://knost.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]