Ny färg igen


Date: 2011-08-24 / Time: 22:44:04
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Näe! Jag stod inte ut. Jag ville göra nått mer med håret. Topparna blev bara ljusare och ljusare och tillslut fick det vara nog. Man kan ju inte ha blonda toppar och brun botten, hehe. Så nu blev hela skiten nytt.

Tidigare: Bilden till vänster. Bilden till höger är från i Mars typ.


Jag valde ett mellan ting av dessa ovan. Jag har en ny chockladbrun färg med ljusbruna skiftningar och nytt löshår som dessutom längre än sist. Är supernöjd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]