Hallå paltkoma!


Date: 2011-08-20 / Time: 20:35:58
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Nu är vi hemma PROPPMÄTTA efter den supergoda maten på Mezopotamya. Lillasyster var tvungen att jobba så varför inte äta på hennes jobb då tänkte vi :) Det blev trerätters, så ni kanske förstår att jag kommer ha svårt att röra mig ikväll.

Nu tänkte vi bara mysa i soffan och kolla på tv. Det börjar någon film klockan 9 så det lutar väl åt de. Skön lördag kan jag säga.

Imorgon klockan 1 ska vi befinna oss ute i Bovik hos farmor. Där blir det lunch för att fira pappa lite till :) Sen blir det våran årliga svampplockning med Sandra och Tunnan ;) Fan va kantareller ja ska hitta i år :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]