Första Augusti


Date: 2011-08-01 / Time: 18:33:00
Kategori: Me and friends / 2 Kommentarer

Jag har inte haft en lugn stund sen vi kommit hem från Turkiet. Det var verkligen varit toppen väder både igår och idag. Så då har vi åkt och badat på engång när vi har vaknat. Helt underbart när den svenska sommaren visar sig. Idag börjar min sista semester veckan. Jag hoppas på bra väder hela den här veckan nu så att man får ut så mycket som möjligt av den.

Nu är det första gången jag sätter mig i soffan med laptopen i knät. Har precis lagt in alla bilder på datorn. Det är så mycket fina kort :) Hinner inte lägga in alla nu för att om en halvtimme ska vi hem till mamma och äta lite grillat. Det ska verkligen bli hur gott som helst. Jag älskar grillad mat. Jag har även önskat deras egengjorda gorgonzolasås som dom gör så bra ;)



Kommentarer
Postat av: Josefina

Guu sån fin blus/kort klänning! (ser inte om det är en blus eller klänning pga att du sitter :) ) var har du köpt den?



/Josefina

2011-08-02 @ 20:17:30
URL: http://www.josefinah.myshowroom.se
Postat av: Denice

Tack va snällt. Den kommer från Ginatricot för ca 4 år sedan. Har två klänningar av samma mönster. Hittade faktiskt ena på myrornas för en 20 lapp :)

2011-08-03 @ 14:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]