Bridesmades


Date: 2011-08-12 / Time: 09:11:30
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Haha! Det blev Bridesmades igår! Det var en av de roligaste filmerna jag har sett på väldigt länge. När jag hade sett 20 min av filmen ringde jag Jenny och sa att vi bara var tvugna att se den här tillsammans ihelgen. Jag var  fan ensam hemma när jag såg den och skrattade så högt. Jag brukar aldrig skratta på riktigt, jag skrattar inom mig oftast. Men jag asflabbade till den här filmen. Haha! Weard! Eftersom jag dessutom satt själv. Jag tänkte liksom "ööööh okej?"

Så den måste ni verkligen se. As as as as rolig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]