BACK HOME


Date: 2011-04-27 / Time: 00:48:16
Kategori: Me and friends / 3 Kommentarer

Hej bloggen! Nu är jag hemma från min underbara resa i England. Idag har jag spenderat kvällen hemma hos Jenny. Blivit bjuden på supergod mat och pratat massor om våra resor. Jenny har ju varit i USA i nästan 4 veckor. Det finns så mycket fina platser som man måste besöka. Jag vill aldrig sluta resa!

Jag har precis lagt in bilderna på datorn nu. Men jag är så himla trött och ska upp tidigt och gymma imorgon. Så jag får lägga upp dom imorgon istället.

Men en får ni ändå :)



Godnatt


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vilken härlig bild alltså!! :) du ser ut att må braa!

2011-04-27 @ 13:43:04
Postat av: Anonym

Du ser väldigt bra ut o jag får så mkt inspiration av dina kläder!! Det är det roligaste med din blogg :)) nu har jag dock en känslig fråga :).....får man fråga längd o vikt :/?. Tycker du passar så jäkla bra i allt o jag tror inte alls jag skulle våga så kanske lite pepp om storlekarna är någolunda lika :D

2011-04-28 @ 11:55:00
Postat av: Denice

Tack det var väldigt snällt sagt. Jag är 168cm lång och väger just nu 73 kilo. Jag tränar som fan och ska snart börja hård deffa och då hoppas jag att jag kan gå ner några kilo :)

2011-04-28 @ 13:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]