Hej bloggen!


Date: 2011-04-03 / Time: 16:06:33
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Nu har ja kommit tillbaka i min vardag igen. Och det kommer bli detsamma med bloggen. Nu ska jag ta tag i den. Har varit sämst på att uppdatera, men det är inte så konstigt heller.

Tänkte börja med att berätta lite mer vad vi gjorde sista dagarna i Thailand.
Vi åkte ju till Bangkok den natten jag skrev om. Där var det molningt hela tiden, så det blev endast shopping och god mat. Hade verkligen velat stanna kvar på Koh Samui om det inte hade varit för vädret. Så jävla trist. Som ni kanske har läst på nyheterna så har det ju varit översvämning på Koh Samui. Så vi ska väl vara evigt tacksamma att vi han med våra plan till Bangkok innan de stängde av flygplatsen.

Vi har även varit på en superstor marknad i Bangkok. Den tog två dagar att gå igenom. Där köpte vi nå sjukt med grejer. Jag har shoppat som en idiot och behöver nog inte köpa ett enda sommarplagg till för i år ;)
Sen åkte även vi till den "flytande marknaden" en timme utanför Bangkok. Det var verkligen hur häftigt som helst. Man fick en egen träbåt med en egen liten "chafför" som körde runt en i en flod med massa stånd och båtar längs sidorna där man kunde stanna och handla. Så han brummade på tills vi sa till att vi vill stanna och kika på något.

Det ingick även en tur till ett Tempel som vi åkte och granskade. Vi gick in och fick guldpapper med klister på som vi fick sätta på deras gubbar där inne. Man skulle även önska sig något. Vi köpte armband där inne också som ska skydda en när man reser med ett fordon typ. Och den behövdes kan jag säga, när vi åkte taxi till flygplatsen för att åka hem till Sverige. Fyfan vilken dåre! Vi trodde att vi skulle dö.

Jag har även knäppt nå sjuukt mycket bilder. Så jag kommer nog få lägga ut dom lite i omgångar. Jag börjar i nästa inlägg.

Nu ska jag åka hem till mamma och äta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]