LET THE GAMES BEGIN


Date: 2010-09-09 / Time: 14:14:27
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Heeeej! Hoppas det är bra med er. Med mig är det super bra. Har fixat min älskade Jenny på morgonen och hon blir alltid lika vacker.

Idag åker Matte med upp till Anders stuga i Umeå över helgen. Dom ska flugfiska och greja. Låter hur kul som helst, fast jag har aldrig provat.

Salongen är stängd imorgon, vilket innebär att jag är ledig. Och då slår det aldrig fel med lite vin och spelkväll med tjejerna. Vi tänkte vara hos mig ;) Det var ett tag sen faktiskt. Ska bli grymt kul iaf. Vi kanske ses ute?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]