I'M USEFUL


Date: 2010-10-17 / Time: 16:42:25
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Hej på er. Härlig söndag. Idag har jag bara gjort nytta. Jag och pappa tog en PW klockan 10 runt hela stan. Vi har kollat på fina hus som vanligt och njutit av solen. Sen åkte vi och käkade lunch på Tennstopet så att jag gladerligen kunde få min älskade Ceasarsallad. Innan vi ens hade fått in maten kom det in ett gäng ryssar som förde världens liv och svepte två öl var på en minut. Sen drog dom igen. As skumma typer. Haha

Efter de har jag och Matte städat hela hela lägenheten. Det lukter så gott och fräsht nu. Allt är på sin plats och sakerna blänker. Hör och häpna mamma? Jag är så förslappad när det gäller städning. Det är inte min grej lixom. Ett trökigt MÅSTE om ni frågar mig.

Nu ska vi laga lite käk. Sen kommer Anders och Jessica över ikväll på en rulle.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]