TIPS


Date: 2010-10-12 / Time: 10:48:49
Kategori: Anything/Everything / 6 Kommentarer

Nu har jag ett hett hett tips till er. Har nämt de förut men nu har det exploderat. Till alla er som vill ha volym, använder volumaster eller behöver ett stöd i hårbotten. Detta är en permanent lösning.

ROTPERMANENT/KNUTPERMANENT

Man permanentar dit små små lockar i hårbotten. Och sen fönar man ut det så att det blir vågor/krus). Ger samma effekt som volumaster. Så slipper du använda den varje dag. Den ger ett stöd från botten där man vill ha volymen. Sjukt bra metod till er som vill ha volym i håret. Sen beror det helt på hur mycket volym du vill ha. Man gör olika mycket på olika hår och huvuden som ni säkert förstår. Så efter varje tvätt sitter det kvar. Hur skönt är inte de?

Har dåliga bilder på de nu. Men nästa gång jag gör de ska jag ta bättre bilder.

Så här ser det ut när det är blött. Då har vi gjort tre rader med 4 knutar. (knutarna bestämmer bredden på kruset) Vill man ha mer eller mindre gör man ju de.



Och i torrt.


Vi gör denna permanent om ni är intresserade. Bokning 124721.
Det tar ca 1,5 timme och kostar 600kr. Men det är 30% rabatt hos mig :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kostar den? Hur lång tid tar det? :)

2010-10-12 @ 18:39:21
Postat av: Denice

Det tar ca 1,5 timme och kostar 600kr. Men det är 30% rabatt hos mig :)

2010-10-13 @ 11:46:08
Postat av: Anonym

Åh va perfekt. De där ska jag ringa och boka in direkt!!!!!

2010-10-13 @ 18:36:13
Postat av: Stina

Hur snyggt blir det efter ett år när kruset växt ut ??

2010-10-13 @ 21:00:33
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Denice

Efter ca ett halv år bör man väl göra om det för att inte volymen ska komma för långt ner. Då rakpermanentas den tidigare knutpermanenten. Eller så vill man inte göra om det. Då kan man rakpermanenta den lilla biten man knutpermanentade.

2010-10-13 @ 21:32:05
Postat av: maddo

meen vadå, låter ju nästan fööör bra för att vara sant. sliter det mkt?

2010-10-20 @ 13:11:20
URL: http://maddonielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]