HALLOWEEN DRÄKTERNA


Date: 2010-10-20 / Time: 21:04:41
Kategori: Anything/Everything / 5 Kommentarer

.. har kommit. Idag. YES! Överlycklig, men spänd och nervös hur det skulle sitta. Meeen..

Det är så jävla klockrent sjukt bra. Jag älskar min halloween outfit och har sedan filmen alltid velat varit just detta. Vad är det då jag ska vara? Jo såklart, mina stora idoler och favoriter på denna jord. Eller vilken jord dom än bor på.

AVATAR!

Jag ska äntligen få leva ut mina drömmer genom denna dräkt och bara vara Neytiri för en hel kväll :) Underbart! Matte ska såklart också vara en avatar, Jake Sully. Vi kommer bli sånt snyggt par så ni förstår inte. Dock är vi snyggare än modellerna kan jag lova :)





Nu blir det efterlyst. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha! Fan va roligt!

2010-10-20 @ 21:31:02
URL: http://Sannalarssons.blogspot.com
Postat av: Malin

Ni kommer ju helt klart va snyggast på festen! Älska Avatar!

2010-10-21 @ 10:28:09
URL: http://elinmalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan va coolt! Riktigt avis faktiskt.... Dessa finns inte i Sv va???

2010-10-21 @ 22:36:41
Postat av: Denice

Näe dom är beställda från USA. Så förhoppningsvis kommer ingen annan ha dom här dräkterna heller :)

2010-10-24 @ 18:02:57
Postat av: Maja

Haha sååå klockrent! Vi snackade om att vara avatars på halloween också, dock är det svårt att korta sånt i Thailand:) Ni kommer se grymma ut!:)

2010-10-25 @ 05:42:17
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]