Godmorgon


Date: 2010-10-23 / Time: 10:07:45
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

Mysig morgon. Sova ut så länge man vill. Mysa framför tvn och bara njuta av våra sköna kuddar. Ska snart gå ut och gå med pappa. Men först lite update.

Igår blev det Köpis efter jobbet med Jessica. Sen köpte vi Max och åkte hem till mig och käka, Matte var också med. Sen kollade vi en stund på Idol och Avatar.. Sen dog kvällen ut. Alla var så trötta. Vi måste vara utvilade till ikväll. Då ska nämligen Natasha ha sin 20årsfest på Söderhielska. Mat och fullt ös ikväll. Ska bli så grymt kul.

Grattis snygging. Finallyyyy kan du köpa på systemet själv ;P ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]