4 Oktober


Date: 2010-10-04 / Time: 09:25:11
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Godmorgon på er! Nu är jag på jobbet och väntar på min första kund för dagen som kommer vilken minut som helst. Har gymmat med pappa på morgonen också. Idag är jag verkligen trött i kroppen. Det är lördagens galej som sätter spår.

Igår blev det bakis häng hemma hos mig som vanligt. Matte var på Bodybuildning i Västerås så då tog vi tillfället i akt och tog beslag på lägenheten fram till klockan 8. Vi var alldeles för många (som vanligt). Det var fullt i soffan och 4 brudar på golvet, pizzakartonger i hela lägenheten och massa godispåsar, persiennerna nerdragna och alla ligger döda i lodkläder. Haha! Det är våran söndag de! Sen åkte vi hem till Lovisa och såg "På smällen" som gick på tv klockan 9. ÄLSKAR verkligen mina tjejer. Love love love to you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]