Onödigt vetande


Date: 2010-11-29 / Time: 11:50:11
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

SENASTE:
Dryck:
Blackcurrant té
Telefonsamtalet: Mamma
SMS: Jessica
Sång du lyssnade på: Dancing on my on på radion
Gången du grät: Förra veckan till en film

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger:
 Ja
Har någon varit otrogen mot dig: Ja
Varit kär: Självklart.
Förlorat någon speciell person: Nej. Peppar peppar
Varit deprimerad:
 Klarat mig från det med.
Varit så trött att du somnat sittandes: Skolans trökiga lektioner

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja det har jag :)
Fått ditt hjärta krossat: Nej inte alls.
Skrattat så att du har börjat gråta: Ja det händer ofta
Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja vet vilka mina äkta vänner är.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Jadå.
Kysst en kompis: Japp, Moa var senaste ;)

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Alla
Hur många barn vill du ha: Jag tror två räcker bra
Har du några husdjur: Näe men ja ställer alltid upp som hundvakt.
Vill du ändra ditt namn: Tänker inte ens ändra när ja gifter mig.
Vad gjorde du under din födelsedag: Hade kalas med världens bästa familj
Vilken tid vaknade du idag: Ja gick upp halv 8.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Soov i min underbara säng
Någonting som du längtar till: Julafton och Thailand
Senaste gången du träffade din pappa: Igår
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Jag skulle vilja ha mer pengar
Vad gör dig irriterad just nu: Min förkylning
Vad är ditt namn: Denice
Stjärntecken: Vattuman
Grundskola: Låg och mellamstadiet på Ulvsäterskolan, sen högstadiet på Stora Sätra
Gymnasie: Sam Ekonomi
Högskola: Privatskola, Frisörcentrum. 
Hårfärg: Brunett
Längd: 168 cm på passet sen förra året
Vad gillar du gällande dig själv: Jag är oftast glad och positiv.
Piercings: Örona
Tatuering: Växt med Tre liljor på högra axeln

DIN FÖRSTA:
Husdjur:
Två katter när jag var 1år.
Förälskelse: Min första och riktiga kärlek är Matte.
Alkohol du drack: Det var öl de. Mums 

HAR DU NÅGONSIN:
Krossat någons hjärta:
Tråkigt nog ja.
Har du blivit arresterad: Ja det har jag. Pinsamt!
Dissat någon: Ja
Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång:
Nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Absolut. 
Vad kan du verkligen inte leva utan: Kärlek
Vad vet inte så många om dig: Hm.. jag har lätt för att gråta.
Har du snott listan:
Ja, orka skriva den själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]