Potter


Date: 2010-11-17 / Time: 20:26:33
Kategori: Me and friends / 2 Kommentarer

Imorgon kväll ska jag, Frida, Nina och Sandra på Harry Potter och dödsrelikerna del 1! Fattar ni hur mycket jag har längtat eller? Vi såg Halvblodsprinsen på bio förra sommaren när vi var på Gotland. Enda sedan dess har man ju varit ivrig och se den.

Nu har jag precis hoppat ur duschen, ska noppa och färga bryna strax. Sen är jag väl lagomt klar till Efterlyst. Då ska jag dricka varmt tééééé ;) Älskar té! Är det nått någon ska bjuda mig på någon kväll, så är det té. Helst blackcurrant.







Kommentarer
Postat av: Sofia

är det slut mellan dig och din kille?

Kram

2010-11-18 @ 07:43:05
Postat av: Denice

Nej det är det inte. Har valt att lämna honom lite utanför bloggen. Det är trots allt min :) Vi firar 6 år den 28e november :)

2010-11-18 @ 11:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]