29 November


Date: 2010-11-29 / Time: 10:29:12
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Godmorgon bloggen! Idag är jag själv på salongen fram till 14. Nu har jag städat och gjort rent runt platserna och torkat golven som är bäst att göra när det inte är några andra i salongen. Det luktar nystädat. Precis som hemma.

Igår julstädade vi när vi vaknade. Efter de var vi ut till Ikea för lite julshopping. Men vi började med Ikeas julbord innan vi handlade. Vi har så hungriga. Det var super gott. Jag är ju helt galen i julskinkan så de bara öste jag på tallriken. När vi kom hem adventspyntade vi och det blir så himla mysigt hemma. På kvällen blev det oxfilen från Mezopotamia och en film. Världens mysigaste dag! 

I lördags tränade jag och pappa på morgonen. Sen var jag och Malin på salongen hela dagen. Nu är jag nyfärgad, nyklippt och har nytt löshår i. Det är så skönt. Klockan 18 var det personalfest ute hos Anette som bor mittemot Engeltofa i världens finaste hus. Alla upprepade, "gud va fint, gud va fint" hela tiden. Ett drömhus med andra ord. Där fick vi glögg och pepparkakor innan vi högg in på maten. Ungsbakad lax med tillbehöver. Det var såå gott. Och eftersom jag skulle vidare vid 11 så blev jag överserverad på drinkar. Jag vet inte om avsikten var att supa mig underbordet, haha. Men fan va goda drinkar jag drack. Anette är en spritmästare. Jag hade säkert 6 glas på min sida med olika drycker. Vid 11 beställde jag och Malin taxi in till stan. Där mötte jag upp tjejerna hemma hos Sandra för fullt party. Vi slutade på Goya, Donken och Emma i en snödriva.

HÄRLIG HELG. Bilderna får ni ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]