19 November


Date: 2010-11-19 / Time: 22:27:22
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

Hej på er. Idag vi varit på kalas, både mormor och morbror har fyllt år. Så det firades med god mat, efterrätt och fika. Sen åkte jag hem till Natasha där tjejerna var samlade för att kika på Idol. Men nu ligger jag hemma i sängen, trött som fan. Men jag ska kika klart på idol sen kommer jag somna som en stock.

Imorgon ska vi äntligen fira våran Nina som fyllt år. Vi börjar festen med 13 tjejer på 24 kvadrat, sen har vi bord på goya och ska dit och fortsätta festandet. Grymt kul ska det bli. Har dock en stort problem (vilket jag har ofta) VAD SKA JAG HA PÅ MIG?????????????????

Godnatt godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]