Tidig i säng


Date: 2010-05-04 / Time: 22:36:30
Kategori: Anything/Everything / 5 Kommentarer

Nu ligger jag nerbäddad i min underbart sköna säng. Matte är inte hemma. Så jag tänkte passa på att somna strax.. annars blir vi uppe så sent, ligger och pratar och så. behöver sömn nu när jag tränar så innåthelvette. Men det är så skönt.. Verkligen. Jag längtar på jobbbet tills jag ska få sluta, bara för att jag ska få träna. Annars skulle jag kunna jobba hur länge som helst. Men träningen och jobbet går lixom som handen i handsken. Blir ingen karriär om man inte orkar så att säga. Ni förstår.

Jag och Jenny gick en rask powerwalk till Hagaström, längst ner på långa Durovägen skulle vi såklart också. Och självklart så fick jag skavsår även denna gång. Har provat tre olika joggingskor som jag har nu. Men får skavisar av alla. SUG

Sen har vi varit hemma hos Jenny under kvällen. Hon har packat upp och flyttat back in i hennes lgh igen (som har varit uthyrd medans hon har varit i Norge)

Imorgon väntas gym med pappa 07.15 och sen jobb ;)



Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

prova att lägga i en sula eller snöra hårdare så foten sitter fast :P

2010-05-05 @ 07:17:25
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/
Postat av: Denice

Tack söta. Ska prova de!

2010-05-05 @ 09:33:19
Postat av: Elin

Hej babe!

Jag får oxå skavsår av ALLA träningsskor. Så jäkla trist när man vill ut och gå. Får vänta en vecka mellan gångerna för att skavsåren ska läka. Men för 2 år sen hittade jag ett par ecco skor som är helt outstanding! Tänkte att jag skulle köpa mig ett till par förra veckan. Men då hade de slutat med dem. Men de sökte efter dem åt mig och då visade det sig att de hade några par kvar i hemlingby som de satt ner till 499 kr. Ecco super cross heter de. Skynda till hemlingby och köp dig ett par du oxå. Det är helt underbara!!!

Hoppas du får en fin dag

Kramar Elin

2010-05-05 @ 09:36:03
Postat av: Denice

Hej elin! Slutat blogga? Ja vet.. visst är det tråkigt. Men dom där skorna ska jag kolla upp iallafall.. Behöver ett par nya. Pappa ba: Tejpa fötterna! Men alltså, vem orkar göra de varje gång då! Hehe



Saknar dig stump.. Måste hitta på något.

2010-05-05 @ 12:02:52
Postat av: Stina

Riktiga strumpor är A & O !!!

Köp rejäla löparstrumpor som sitter på plats : )

det är lösningen.

2010-05-11 @ 22:53:17
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]