Söndag 9 Maj


Date: 2010-05-09 / Time: 17:57:09
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Hejsan bloggen! Har varit dålig update från min sida som närmaste dagarna. Men det är hänt så mycket annat i mitt liv så bloggen har hamnat lite på sniskan. Men nu är jag back on track igen. Har varit i Valbo hela dagen och shoppat med Matte, köpte bland annat Avatar. Det är verkligen en film som man måste ha. Annars brukar jag ladda ner, men Avatar köpte vi på Blueray ;) Den ska vi se ikväll med Anders och Jess. Jeej

Min helg har varit underbar. Fint väder, varit på stan med Jenny och Anna, lunchat på brända, festat hos Jenny med alla tjejerna och avslutde kvällen på Goya. Det var inte alls så mycket folk som man trodde att det skulle vara eftersom det varit cruising. Men det var jätte skoj ändå. Eller hur Jenny!?!?!?! Hahah
Hade ingen kamera med mig. Så jag kan tyvärr inte bjuda på några bilder. Men vimmelbild kommer väl upp senare.

Nu ska jag kolla på reprisen från Hollywood fruar. Kan inte få nog av Maria!

Vi träffade Maria inne på V i Mars när vi var i Sthlm för att fira Sandra, Madde och Jojjo! Jätte roligt! Lika snäll och trevlig som på tv ;)


Kommentarer
Postat av: Sebastian

aaha Maria dem segosten men ack så söt! (:

2010-05-13 @ 16:21:19
URL: http://Basc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]