SATC 2 PREMIÄR


Date: 2010-05-17 / Time: 12:36:07
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Hej bloggen! Nu ska jag och Sofi äta lunch ute på baksidan i dagens solsken. Jag älskar att sitta där ute med god mat och kaffe och bara njuta :) Det är perfekta utemöbler också! Sen ska vi grovstäda salongen. Imorgon ska det bli ännu varmare än idag. Tänk om man hade varit ledig, då skulle jag gått till någon park och lagt mig på en filt och solat. Men man kan ju sola på våran ballkong tills solen går ner ändå. Det är snorvarmt och vindstilla där. Jag älskar att sommaren är på väg.

Efter jobbet ska jag möta upp Nina och gå och hämta ut våra Sex and the City 2 biobiljetter till nästa torsdag då den har premiär ;) (ingen smygpremiär här inte) Catching!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]