Lördagssol


Date: 2010-05-15 / Time: 12:05:20
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Godmorgon allihopa! Igår var det full rulle på jobbet. När jag slutade så åkte jag och Matte hem till Sandra och Tunnan och käka max. Sen åkte jag och Sandra till Ewe, innan vi gick till nya Olearys. Där tog vi en öl och satt och snackade. Supermysigt och det var jätte fint där inne, stort och brett ;) Sen blev det hemgång för mig.

Nu kollar jag på Talang och käkar frulle. Sen ska vi ner på stan och shoppa, luncha på brända i solen och bara ha det mysigt med alla tjejerna ;)




Kommentarer
Postat av: Kajsa

aboslut, hur mycket kostar det? :)

2010-05-15 @ 14:44:16
URL: http://kajsahj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]