I love DH


Date: 2010-05-18 / Time: 22:31:47
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Godkväll! Efter jobbet idag så cyklade jag hem en snabbis och bytte skor, hämtade lite saker och cyklade ner på stan och mötte upp tjejerna för en middag på mingel. Amanda har varit i Gävle över dagen och tatuerat sig så då passade vi på att mötas upp och prata av oss lite :) Blev grillspett med sallad och som ni såg i de tidigare inlägget.
Sen när Amanda skulle knalla iväg till tåget vid halv 9 gick vi alla hem. Sen har jag kollat på det nyaste Desperate avsnittet som jag laddade ner igår. Ååh.. Det var det sista avsnittet på säsong 6. Tråkigt.. Nu är det bara att vänta på nästa.

Har shoppat lite nya saker under veckan som har varit väldigt väldigt behövliga. Men nu får det vara slut på de tills jag får lön iallafall. Ni ska få se sen. Har inte hunnit tagit nå kort än. Nu ska jag lägga mig. I tid för en gång skull. Och imorgon väntas en massage hos Pia på jobbet. Jag längtar så PIP mycket.

Så nu säger jag godnatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]