Hej snyggingar


Date: 2010-05-27 / Time: 14:05:54
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Idag har jag slingat Jessicas hår på morgonen. Det blev verkligen jätte fint. Hon har en kall naturlig färg på håret och hon kommer inte få någon skarp utväxt alls. Jag glömde ta en bild, så jag tänkte sno en från hennes blogg senare, så ni får se. Eller så kan ni gå in och kolla själva, 3logy.se

Nu har jag lunch och sitter med en kopp kaffe. Vårat kaffe är så himla gott. Riktigt lyxkaffe :)

Ikväll är det äntligen SATC 2! Som jag har längtat! Åååh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]