Ett tips och en varning


Date: 2010-05-24 / Time: 13:56:50
Kategori: Anything/Everything / 5 Kommentarer


TIPS
Knutpermanent.
Ger nästan samma effekt som volumaster. Fast du permanentar dit det (i hårbotten). Så slipper du använda din volumaster varje dag. Den ger ett stöd från botten där man vill ha volymen. Sjukt bra metod till er som vill ha volym i håret. Vi gör denna permanent om ni är intresserade. Bokning 124721.

VARNING
Tresemmés shampo och balsam.
Vet i flera fall nu att personer som använt Tresemmé har börjat tappat hår. Och sen när dom slutat med det tappar dom inte hår längre. Så därför vill jag bara varna er nu för att köpa det. Det är nämligen flera personer som har råkat ut för detta och jag tror inte det är någon tillfällighet. So, dont buy it!



Kommentarer
Postat av: hulda

Å knutpermanenten verkade ju jätte bra! Får man fråga vad den kostar? :)

2010-05-24 @ 14:17:38
Postat av: julia

Kan du färga mörk brunt hår nästan svart till den här färgen: http://www.tv6.se/blog/catja/2010/05/04/mitt-har#comments



i såfall hur mycket kostar det ?:)

2010-05-24 @ 16:00:09
Postat av: Denice

Hej hulda! Det skulle kosta mellan 400-500 kr för permanenten. Sen tillkommer klippning på 450kr om du vill ha de också. Sen har jag 30% rabatt på alla behandlingar. Så då drar man av det också! :) JÄTTE bra pris med andra ord.



Hej Julia! Det är ett litet projekt att göra det ljusare, men självklart kan jag göra det. Men jag kan inte lova dig samma resultat efter första färgningen. Det beror helt på vad för färg du har i håret innan (frisörfärg eller hemmafärg) Hemmafärgen är ruggigt svår att få bort. Men jag gör det gärna :)

2010-05-24 @ 16:23:48
URL: http://deniceskold.blogg.se/
Postat av: julia

jag har färgat hos många frisörer men ingen har lyckats bara att få det orange eller gult.. och det är verkligen ingen färg jag skulle vilja gå runt med så då har jag färgat med hemma färg direkt när jag kommit hem. Men jag är verkligen sugen på den färgen och om du tror att du kan fixa det så vill jag gärna prova! Hur mycket kan det kosta ?:)

2010-05-24 @ 16:40:56
Postat av: Denice

1250 är det vi har som pris på de. Men då är det 30% rabatt som dras av också. :) Bokning på 124721

2010-05-25 @ 13:23:45
URL: http://deniceskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]