Dom tävlande i minigolfen är


Date: 2010-05-16 / Time: 19:23:48
Kategori: / 0 Kommentarer




Namn: Denice
Ålder: Twentyone
Kön: Girlicious
Bil: Gallardo
Bra sidor: Rolig, Omtänksam och Glad
Dåliga sidor: Glömsk och slarvig
Dålig förlorare: Ja det kan jag vara
Lunarstorm, Playahead eller Facebook: Facebook
Sex eller bilar: Sex såklart
Hund eller Marssvin: En liten hund skulle jag älska att ha
Festa eller hemmakväll: Im still a partygirl
Tatuering: På axeln
Bästa kroppsdelen: Ansiktet och min bruna hy
Sämsta kroppsdelen: Mina fula fötter, speciellt hälen och den förkrympta lilltån.
Svordom du använder mest: FITTA
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: 07.15. Prommis innan jobbet.
Vart köper du dina matvaror: Ica Maxi eller Willys på söder.
Kommer du vinna tuneringen: Är påven katolik?
Vem tror du förlorar: Alla som inte vinner är förlorare
Vem är din största konkurrent: Inte är det Robban iaf

Namn: Danne
Ålder: Hur gammal vill du att jag ska va?
Kön: Pojk
Bil: Nå på fyra hjul
Bra sidor: Inga
Dåliga sidor: Inga
Dålig förlorare: Kan va ibland
Lunarstorm, Playahead eller Facebook: Face
Sex eller bilar: Det som bjuds
Hund eller Marssvin: Hund
Festa eller hemmakväll: Hemmafest
Tatuering: Nej
Bästa kroppsdelen: Utforska själv 
Sämsta kroppsdelen: Vilken av dem?
Svordom du använder mest: Fitta
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: 05.55...
Vart köper du dina matvaror: På restaurang
Kommer du vinna tuneringen: Såklart
Vem tror du förlorar: Sandra
Vem är din största konkurrent: Kan gå hur som helst



Namn: Matte
Ålder: 24
Kön: man
Bil: Bmw
Bra sidor: Skämtsam, glad och tar tag i saker
Dåliga sidor: Mina ryck kan gå över styr
Dålig förlorare: Nej må bäste man vinna
Lunarstorm, Playahead eller Facebook: Fejjan
Sex eller bilar: Både och
Hund eller Marssvin: muterad katt
Festa eller hemmakväll: hemmakväll
Tatuering: nej
Bästa kroppsdelen: Storfan
Sämsta kroppsdelen: tårna
Svordom du använder mest: Jävlar
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: 06:12
Vart köper du dina matvaror: Willys Söder
Kommer du vinna tuneringen: Mycket möjligt
Vem tror du förlorar: Sandra
Vem är din största konkurrent: Alla utom Sandra, Förlåt...

Namn: Sandra
Ålder: Nykläckt 25-åring
Kön: Brutta
Bil: BMW bredvid min Ricky-Boy , men är halv-kass på att köra:)
Bra sidor: Bra på att pyssla om:), omtänksam
Dåliga sidor: VIRRIG, ibland för neg:/
Dålig förlorare: Beror alldeles på vem som vinner
Lunarstorm, Playahead eller Facebook: Face
Sex eller bilar: men sex
Hund eller Marssvin: Inget
Festa eller hemmakväll: En party-princessa behöver också vila, så absolut både och.
Tatuering: på höften
Bästa kroppsdelen: Min lena hud;)
Sämsta kroppsdelen: Snor-rännan haha..
Svordom du använder mest: Men din jävla idiot
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: Olika, men snooz en tim
Vart köper du dina matvaror: Konsum- och Ica söder
Kommer du vinna tuneringen: Nehäää:)
Vem tror du förlorar: Jag eller Madde
Vem är din största konkurrent: Madde, men vill helst vinna över Rickard





Namn: Rickard
Ålder: 23
Kön: Beror på
Bil: Beemer Cab
Bra sidor: Alltid på bra humör
Dåliga sidor: Dryg
Dålig förlorare: Ja vidrigt
Lunarstorm, Playahead eller Facebook: Facepapa
Sex eller bilar: allt ska bort
Hund eller Marssvin: hund
Festa eller hemmakväll: clubbing
Tatuering: en mordstall och en ny på gång
Bästa kroppsdelen: Vart ska jag börja ??
Sämsta kroppsdelen: ........
Svordom du använder mest: Hora
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: De blir inge
Vart köper du dina matvaror: Närmast möjligast
Kommer du vinna tuneringen: Hur ska det inte kunna sluta så?
Vem tror du förlorar: Alla ska bort
Vem är din största konkurrent: Mitt psyke



Namn: Madde
Ålder: 25
Kön: Tjej
Bra sidor: underbar
Dåliga sidor: glömsk
Bil: vad du vill
Dålig förlorare: beror på motståndet
Lunarstorm, Playahead eller Facebook: face
Hund eller Marssvin: hund
Festa eller hemmakväll: fest...fast beror på humör! så båda!
Tatuering: nope
Bästa kroppsdelen: mina läppar
Sämsta kroppsdel: min hårfärg
Svordom du använder mest: fy fan vad tråkigt
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: går upp när jag vaknar
Vart köper du dina matvaror: ica nära på hörnet
Kommer du vinna tuneringen: absolut (jag tror det på riktigt, potential finns)
Vem tror du förlorar: jag hoppas på rickard och efter dagens match så är det ablsolut ingen omöjlighet
Vem är din största konkurrent: denice


Namn: Robban
Ålder: 28
Kön: Man
Bil: BMW
Bra sidor: får inte plats 
Dåliga sidor: allt ska vara perfekt
Dålig förlorare: Klart bästa
Lunarstorm, Playahead eller Facebook: Facejonny
Sex eller bilar: du ser väl hur bilen ser ut
Hund eller Marssvin: hund
Festa eller hemmakväll: hemmakväll
Tatuering: nöjd som det är
Bästa kroppsdelen: Face
Sämsta kroppsdelen: varför ha det sämre?
Svordom du använder mest: "vilket jävla oros"
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: 05.00
Vart köper du dina matvaror: ica
Kommer du vinna tuneringen: det man inte vet har man ingen aning om
Vem tror du förlorar: Denice
Vem är din största konkurrent: say no more.. så har man no more said..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]