26 Maj 2010


Date: 2010-05-26 / Time: 12:53:01
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

På lunchen är det lätt att man hamnar här vid datorn när det inte är sol ute ;) Hehe Jag vill verkligen att det ska bli superbra väder ihelgen. Om Jenny får ledigt så ska vi till Uppsala på lördag och hälsa på Sanna, gå på stan, grilla och festa där. Skulle vara så grymt kul :) Annars pratade vi om att spela lite brännboll här hemma, ta med lite picknick och bira och sätta oss någonstans. Inte helt fel det heller. Men somsagt, allt hänger på vädret. Det bli lätt en minigolf i helgen också.

Men tillbaka till idag då! Idag fyller Sanna 21 år :) Jätte stort Grattis på födelsedagen! Så efter jobbet ska vi hem till henne på lite kalas. Sen ska vi gå vidare någon stans. Kanske nya Olearys. Det var så mysigt där sist!

Åh jag vill verkligen hitta den perfekta midsommar klänningen. Men jag har ingen aning om vad jag vill ha. Bäst att börja leta nu annars kommer det bli panik sista veckan och då åker en sopsäck på istället :(


Och till sist men inte minst i detta inlägg. IMORGON SKA VI PÅ SEX AND THE CITY 2 :)



Kommentarer
Postat av: sanna

gaaaah ni måste komma! Annars kommer jag att ringa till jennys chef, låtsas vara henne, och sjukanmäla "mig"..

2010-05-26 @ 20:11:50
URL: http://sannalarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]