Very Berry utan banan?


Date: 2010-03-22 / Time: 23:53:00
Kategori: Anything/Everything / 3 Kommentarer

Såå.. Nu är jag hemma efter en supermysig kväll. Fruarna rockar och Petra Mede i programmet efter var också svin rolig. Smootien kanske var hur god som helst. Sandra är kung! Smakade precis som min favorit nere på The Naked Juicebar ;) Very Berry utan banan. För er som inte smakat den. GÖR DET! Eller ring Sandra och be henne göra den :P Haha

Nu är det dax att sova va? Neej gud va tråkigt! Jag är ju ledig, så jag kan ju vara uppe hur länge jag vill ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Recept då :)

2010-03-23 @ 12:01:12
Postat av: Denice

Very Berry,



Blåbär, jordgubb, hallon, banan,

vaniljyoghurt, äpplejuice, is.



Men jag skippar bananen ;)

2010-03-23 @ 13:23:24
URL: http://deniceskold.blogg.se/
Postat av: Sandie

I sommar ska vi dricka alla möjliga sorters smoothie på min balkong:) mmmmmmmm, för nu är jag jävligt trött på snön:)

2010-03-23 @ 15:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]