Tjejsöndag


Date: 2010-03-21 / Time: 23:53:38
Kategori: Me and friends / 1 Kommentarer

Hej mina vänner. Nu har tjejerna gått hem från våran underbart roliga filmkväll. Blev inte mycket film direkt, mest skratt och skvaller. Haha! Det är så kul! Vi hade massa gotta kvar från gårdagen, så det har vi tryckt i oss också. Har suttit i löshår på Jess också. Blev så jävla bra! ;) Sen är det nog mitt hår som är på tur. Det är dags att sätta om det. Men man är ju så lat. Hehe

Jag har bilderna från i fredags på datorn. Men eftersom jag inte kunde ta några igår så får vi vänta tills nåra av tjejerna lägger upp några. Så snor jag dom och lägger ut här ;) Haha

Jag saknar min älskling för mycket redan. Det är faktiskt riktigt jobbigt, plus att jag är så avis. Jag fick ett mess idag där det stod att dom hade fått en bodyscrub när dom kom fram och skulle gå och lägga sig nu. Sen imorgon skulle dom gymma, gå ner till beachen, få massage och boka en havfisketur och fiska 40kgs fiskar. Det var 30 grader varmt och han saknade mig såklart :D Hehe. Faan.. Tänkt om man bara hade varit lite rikare och kunnat följa med. Men i sommar då ska jag utomland 2 veckor. Det är ett stort MÅSTE!

Fredagens partaj hos Sanna. I deras nya lägenhet. Piss snygg!




Kommentarer
Postat av: SAAAAANNNA

TA BORT DOM 3 SISTA DENAJS ! ! ! ! :)

2010-03-25 @ 10:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]