Nu: DH


Date: 2010-03-24 / Time: 19:40:51
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Men heej! Mamma har precis skjutsat hem mig. Nu är jag mätt som en plätt. Jag väntar på att Bill och Johanna ska komma och toppa håret lite. Men innan så ska jag se DH, som jag har laddat ner.. Finally!

Idag har jag och Nina varit på Högskolan och fixat lite grejer (till något speciellt). Sen åkte vi hem till mig, så kom Frida. Sen har vi noppat och fixat ögonbryna med lite brun färg. Så snyggt blev det.

+ Så har jag tagit ut mitt löshår. Gaaah! Känner mig som en kille, som alltid när jag tar ut det. Men lugn bara, det ska sättas om imorgon. Hehe. Jag ska bara färga utväxten först. Får se om jag gör det ikväll eller imorgon.

Morgondagen ser ut som så, att jag gymmar på morgonen. Går hem och duschar och fräshar till mig lite. Sen ska jag och Nina ut till Köpis och kolla efter något att ha på sig, för på kvällen blir det fest. Ska bli jätte roligt.. och vi alla är så taggade. Får se vilka vi blir bara. Men det blir alltid kul, oavsett vilka som är med eller inte :P Haha

Jenny kommer ner från Sundsvall och ska bo hos mig också. Så då får jag mig äntligen en liten sambo för en stund :) Härigt J.E! Det blir PoopFiftyparty ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]