En klar femma


Date: 2010-03-17 / Time: 22:47:57
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Vi såg Law abiding citizen. Se den alltså! Den kanske var hur grym som helst. Påminnde om Man on fire, som jag förmodar att ni har sett. Jag älskade den! + Att det är med megasnyggingen Gerard Butler ;)

Handling
En mans fru och dotter mördas brutalt framför hans ögon. På grund av misstag i brottsundersökningen lyckas den faktiske mördaren undvika allvarligare straff genom att erkänna, men skylla på sin medhjälpare. Den drabbade mannen bestämmer sig för att hämnas på alla: brottslingarna, åklagarna och systemet.




Kommentarer
Postat av: Anna

sjukt bra film :D

2010-03-17 @ 22:52:40
URL: http://annawess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]