Cupis


Date: 2010-03-30 / Time: 23:49:51
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Hej! Nu är jag hemma efter en supermysig kväll hemma hos Sanna. Vi har bakat såkallade Cupcakes. Det gick väl inte sådär skit bra heller. Men det blev ändå ett resultat, hehe. Tunnan fyller år på fredag, så de flesta var till hans kalas. Men alla fick ändå en varsin. Sen när vi skulle till och äta som så smakade dom mer som en kladdkaka som var lite fluffig. Men självklart jätte god. Kunde ha gräddats lite till, men vad gör det. Man blev mätt på halva så, sen blev man mer äcklad. Men kul hade vi.

Det var absolut ingen tävling, men Linus blev helt klart snyggast ;)




Min skrev jag MAJS på. Eftersom jag saknar honom så mycket.


Linus gjorde en kramPanda.


Tunnan gjorde sig själv på jetskin.




Ewe gjorde sin hund Arne. Dock nerbantad.


Sandra gjorde en blomma ;)

Visst såg dom mumsiga ut? Det återstår och se om dom blir uppätna på kalaset eller inte!


Kommentarer
Postat av: Linus

Vet inte hur alla andra kände när dom åt sina cupcakes. men det känndes lite tungt att trycka i sig dom för dom var bra snygga... och bra goda!!!

2010-04-06 @ 19:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]