Bye bye Majsen


Date: 2010-03-20 / Time: 15:37:31
Kategori: Anything/Everything / 2 Kommentarer

KUL! Om en timme åker Matte och grabbarna mot Arlanda. Jag och Sandra kommer be alone i två hela veckor. Gud, jag kan inte fatta att dom ska till Thailand. Jag är så avis så det skriker om det. Men visst kommer vi klara oss ;) Eller hur Sandie?

Kommer sakna min majs så mycket. Du kommer komma hem som ett brunt negerbarn, med massa shopping och ha sett massa fina platser. Ååångest! Vi har precis varit och handlat mat iallafall. Så nu är kylen proppad med godsaker och allt är bara MITT :) Haha

Vi ska åka över till Sandra o Rickard nu. Innan vi skjutsar ner dom till tågstationen. Åååh!

Jenny tycker som jag.. Fuck you!!!!! Vi kommer ha det underbart här hemma ;) Haha



Kommentarer
Postat av: jenny

just det! Fuck U motherfucker jävla bajsapa, förstår du hur tråkigt jävla skitväder det är i Trondheim, tror det har regant hela veckan faktiskt,- dygnet runt dessutom.

2010-03-20 @ 16:42:36
URL: http://moooshi.blogg.se/
Postat av: jenny

vore inte fel med thailand? ;)

2010-03-20 @ 16:42:55
URL: http://moooshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]