Vad ska man göra i sommar?


Date: 2010-06-01 / Time: 22:45:30
Kategori: Anything/Everything / 3 Kommentarer

Jag har lite planer..

Jag har tre veckors semester, V 28, 29 och 30. Dom bästa veckorna!

V 28 har alla vi tjejer planerat att ha en 5 dagars (ons-sönd) i Sthlm med våran älskade Mandy och bo hos henne och bara njuta av den lediga tiden tillsammans. Strosa runt på stan och shoppa, sola och sitta på utecafér, ha picknick, gå på Grönan, festa :) Åh, Jag ser verkligen fram emot det! Älskar er tjejer!

V 29 Kanske en sista minuten? :) Det blir inge Gotland i sommar iallafall.


V 30
Denna vecka ska golfgänget till Danmark. Det är det våran golftunering går ut på. Att den som vinner ska bli bjuden på åkband alla dagar vi är inne på Tivoli. Jag hoppas att jag vinner! Så man kan spara lite slantar där :) Vi ska bila ner i en minibuss (precis som förra året, fast då åkte vi till Gbg och gick på Liseberg). Det är jag, Madde, Sandra, Matte, Rickard, Danne, Robban och Dennis som ska åka. Dennis är inte med i golftuneringen. Han är inte tillräckligt bra, haha skoja! Men det ska också bli grymt skoj att åka dit. Det är så fint i Danmark, var jätte länge sen jag var där. Säkert 5 år sedan. Vi ska också njuta där nere, gå på stan, äta gott, festa och jag hoppas verkligen att vi kommer få chansen att bada på dom fina stränderna. Men förhoppningsvis är det stekhett så att vi måste gå toppless varje dag. Haha skoja!


Det är vad jag har planerat än så länge..



Kommentarer
Postat av: Som läser din blogg ofta

åhh det lät jätte roligt, vad mycket du hinner med :) Vill bara säga att du är jätte fin jämt!

2010-06-02 @ 17:55:10
Postat av: Denice

Men tack! Va gullig du är. Vad ska du göra då? Har du någon blogg?

2010-06-02 @ 18:20:54
Postat av: Som läser din blogg ofta

Nej jag har ingen, vet inte vad man ska skriva om, men tycker om att läsa din, jag kommer från varberg och här skriver alla bara om massa skit men din blogg är underbar. :) Jag ska till Gotland med mina vänner, synd at du inte skulle dit hehe :P men ha en underbar dag Denice, du är grym!

2010-06-03 @ 11:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]