Perfekt dag


Date: 2010-06-27 / Time: 23:42:15
Kategori: Me and friends / 2 Kommentarer

Hejsan! Känns som jag ligger lite efter här. Har massa massa bilder som jag ska lägga upp. Men jag har inte haft nått bra tillfälle för de än. Men nu kommer det lite bilder från dagens som varit. Världens bästa dag må jag säga.

Vi har grillat, solat, badat, spelat kubb och haft det jätte mysigt hemma hos mamma i Sätra. Dom är i Spanien så då får man låna både bil och hus i tre veckor :) Ding ding ding



Godnatt på er. Vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: J

åhhh, jag vill också grilla och sola och bada :( Buuuuhu

2010-06-28 @ 11:09:21
Postat av: Augustvilje

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-06-21 @ 12:41:59
URL: http://augustvilje.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]