Snabb update


Date: 2010-07-31 / Time: 12:16:29
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Hej på er. Nu är jag tillbaka på blogg banan igen!

Nu har jag packat upp det mesta. Jag har handlat så mycket bra saker och känner mig helnöjd. Resan har varit underbar. Jag har tagit ca 800 kort så ni förstår nog att ni inte kommer kunna se alla. Jag har lagt ut ca 150 bilder på facebook, så ni kan kolla där också. Har inte tid att lägga ut bilderna nu. Ska göra de så fort jag får tid och så ska jag skriva lite om resan.



Kolla vilken härlig bild :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]