Överpepp


Date: 2010-07-22 / Time: 21:59:27
Kategori: Anything/Everything / 0 Kommentarer

Nu sitter man ju bara och väntar och väntar. Jag kollar på klockan var tionde minut. Jag vill ju åka nu! Nu har jag skrivit min packlista. Lång som satan men allt är med (hoppas jag).

Jag ska packa imorgon med skyhög partymusik och danspacka. Någon som provat de? Jag kommer inte kunna packa på nått annat sätt för ja är så himla överpeppad på att åka nu. Jag tänkte ringa fröken ur strax och fråga om hon kanske kan vrida fram klockan en sisådär 17 timmar så att vi kan åka någongång! Så kan hon vrida tillbaka klockan när jag kommit hem från turkiet så att man får 17 timmar extra på semestern också! Smart va?

merhaba! adım denice'dir. nasılsın? hoşça kal. - Hej! Jag heter Denice. Hur mår du? Hejdå. (Jag smygtränar må ni tro)
En fundering. Varför skriver dom bara med småbokstäver? Skumt..


Bild från Brämmen i måndags. Lite annat och man tänker på vädret som var imorse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]