Badväder?


Date: 2010-07-20 / Time: 14:54:21
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

Vi trodde de. Efter vi handlat med oss lite gotta och sätter oss i bilen på väg ut till Harnäs, så får vi ett samtal om att det regnar i furuvik. Fuck! Vad gör vi nu?

Vi åkte hem till min mamma för att bada i poolen. Men vädret blev bara sämre. Så vi bestämde oss för att dra på en rulle hos mig. Att kolla på en film sisådär mitt på dagen på min semester var inte direkt vad jag förväntade mig. Haha. Men det får väl gå an idag då!

Jag och Moa från kärlekstunneln på Grönan. Vi höll nästan på att ramla ur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]