Två dagar kvar ..


Date: 2010-01-29 / Time: 19:42:31
Kategori: Shopping / 1 Kommentarer

.. tills jag fyller år :)

Jätte trött i kroppen efter dagens jobb. När jag kom hem hade Matte tvättat, så skönt. Så nu har jag vikt lite tvätt, dammsugit, proppat i mig lite yougurt med solrosfrön och valnötter och bäddat rent. Och inte med vad som helst heller.. Utan mitt nya bedset från H&M som jag har fått av mamma och Per i födelsedagspresent. Så himla snyggt blev det.. Jag vill bara ligga i min säng nu och gosa med mina fina kuddar och täcken :)



Nu ska jag och Matte åka och hämta upp Jessica, sen ska vi hem till Sandra och Tunnan och kolla på Letsdance, Solsidan och spela Buzz :)

Ha en härlig fredagkväll :)



Kommentarer
Postat av: Mandy

Jaa Gud va fint det blev! :D

2010-01-29 @ 20:05:15
URL: http://annaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]