Torsdag


Date: 2010-01-28 / Time: 22:43:26
Kategori: Me and friends / 2 Kommentarer

Hej allihopa. Har haft mycket att göra dom senaste dagarna, så jag har inte hunnit skriva så mycket.

Igår var Linda och David på besök i Gävle, och passade på att komma förbi mig på salongen. Båda klippte sig och Linda färgade även sig med lite botten och slingor. Dom blev jätte fina. Sen så mötte jag upp Jenny efter jobbet och gick hem till mig och åt middag. Sen gick vi ner till Justine och myste där hela kvällen.

Idag har jag jobbat på igen som vanligt, men dagen har sprungit förbi idag faktiskt. Sen har jag suttit i lite löshår på lillasyster under kvällen. Och nu kollar Matte och jag på American Pie the wedding. Den är så sjukt roligt.. Haha

Kan inte fatta är jag fyller år om 3 dagar? 21 år =) Jag var 15 när Matte och jag blev tillsammans. Helt sjukt! Jag har önskat mig smink, leopardpåslakan från H&M och massa pengar att handla vad jag vill för =) Så svår att förklara vad man vill ha egentligen. Jag vet inte rikigt än.. men jag ska spara allt, tills det kommer in något som jag verkligen vill ha.

På lördag ska jag fira födelsedagen med pappa, Eva, farmor, Josse och Matte är hemma hos mig. Men bästa farmor kommer stå för maten :) Så himla himla snällt. Själv jobbar man till 18 imorgon, sen jobb igen på lördag till 13. Sen kommer dom klockan 14. Jag hinner omöjligt göra allting själv. Därför har jag världens bästa farmor ♥ Jag hoppas att Matte hjälper farmor också. Men han och pappa skulle gymma på morgonen, men känner man pappa rätt så vill väl han träna vid 7 på morgonen.. Haha Morgontuppen!

Imorgon ska jag och Jessica åka och handla lite snacks till på lördag kväll, då vi ska ha en liten födelsedagsfest för våra vänner. Sen blir det Lets Dance och Solsidan på kvällen :)

Nu ska vi försätta kolla på filmen.. Godnatt ♥



Kommentarer
Postat av: Linda

hohooo!

du, min kusin behöver hjälp med att ta ur sitt löshår. Hon har fått ur en del själv, men nu är det tovor och skit. Det är vax, iallafall. Tror du att du kan hjälpa na`? trodde jag hade ditt nummer sparat, men icke :P



2010-01-29 @ 08:18:20
URL: http://lindaassheshouldbe.blogg.se/
Postat av: Oddelena

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-07-25 @ 15:27:29
URL: http://oddelena.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]