L u n c h


Date: 2010-01-12 / Time: 13:13:31
Kategori: Anything/Everything / 1 Kommentarer

Hej hej. Nu är jag hemma hos Jenny och äter lunch. Smörstekt svamp med kyckling.. Kanske hur gott som helst. Lovisa och Frida är också här. Dom låg och sov när jag kom. Tröttisar.. Men nu är dom uppe allihopa iallafall :)

Sitter vid min älskade mini-dator som Jenny har lånat ett tag. Ska ta tillbaka den nu. För våran dator har krashat hemma igen :( Jävla skit det ska vara med den hela tiden.. Vill bara hyva ut den från ballkongen.

Imorgon är jag ledig :) Då ska jag frosta av frysen med farmor :) Hehe
Löshåret kommer säkert imorgon, bara för att jag inte jobbar. Men jag får sätta i det på torsdag helt enkelt. Men jag hade verkligen räknat med att sätta i det idag.. Jag är sur.

Nej, nu är jag glad. För jag älskar mina brudar så mycket.

Föresten.. På fredag ska vi på SNABBA CASH. Jag, Sandra, Madde, Emma, Rickard, Danne och Matte :) Weej




Kommentarer
Postat av: Sjööööö

GUD va snygg du är deniiiiiice!!!!

du måste visa hur du sminkar dig! :) puss på dig!

2010-01-12 @ 16:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]