L e d i g


Date: 2010-01-19 / Time: 14:09:48
Kategori: Shopping / 1 Kommentarer

HEJSAN! Nu har jag varit och gjort naglarna och har gått en sväng på stan. Var ute efter en ny ring, och denna snygging fick jag med mig hem.



Just nu sitter jag i soffan och har ätit min sena frukost och dricker kaffe. Sen tänkte jag plocka bort alla julsaker som jag samlade ihop och ställde på vardagsrumsbordet för några dar sedan. Och sedan har dom stått kvar där. Hehe typiskt mig. Men nu ska jag ta tag i det. Har varit nere i källaren och hämtat upp jullådorna. Är så less på alla dessa tomtar.. Ge mig våår.

Sen ska jag ta tag i kavajen och nitarna igen. Det gick åt helvette igår. Var nog för trött och less. Ska ge det en andra chans. Hehe Men jag behover en tång.. och vi har ingen. Det är därför det blir så pilligt.



Kommentarer
Postat av: Josephine Westling - Gravid

svar: härligt att allt är bra! Här med mig är det bara bra. magen växer så det knakar, så allt är topp!



ha det toppen.

kram på dig

2010-01-19 @ 17:10:20
URL: http://josephinewestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]