Fredag


Date: 2010-01-08 / Time: 19:03:35
Kategori: Me and friends / 1 Kommentarer

Tjena mittbena. Fast jag har faktiskt snebena just nu :) Idag har man jobbat förfullt. Jag har suttit i ett löshår också. Det är extra roligt.. Speciellt när det blir så jävla snyggt. Långt brunt hår med lockar. Älskar det. Så nu kunde jag inte hålla mig, efter att ha gjort henne. Jag har beställt nytt långt hår, som kommer på måndag. Så nästa vecka ska jag sätta i de. Längtar.. Mitt är så kort och tråkigt nu känns det som. Speciellt när jag såg henne.

Drygt en timme kvar till premiären av Lets Dance. Det är så himla roligt och bra program tycker jag. Love it! Här är några av deltagarna. Min stora favorit i år är såklart ELIN KLING. Hon ska absolut vinna! Sen på andra plats, Agneta Sjödin. Hon är snygg!



Kommer ni ihåg att jag var på Lets Dance förra året? Skulle vara så roligt att få åka dit iår igen. Det var såå kul!
Man fick inte ta kort när det spelades in, vilket man förstår. Så bilderna är från reklampauserna :)



Ha en mysig fredag!


Kommentarer
Postat av: Judit

Kul att vara där! Förra säsongen kändes som toppen på programmet.. hetare. Men ska ge denna omgång ett försök

2010-01-09 @ 12:39:35
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]