1 Januari 2010


Date: 2010-01-01 / Time: 21:55:59
Kategori: Me and friends / 3 Kommentarer

Gårdagen var jätte lyckad. Vi hade så himla trevligt och roligt hemma hos Fatma och Shacke. Dom bor ju så sjukt fint och maten var helt perfekt. Vi rökte vattenpipa och dansade loss inne i poolrummet. Så roligt.. På tolvslaget var vi utanför och smällde raketer. Så jäävla kul. Och alla bara skriver GOTT NYTT ÅR! Och kramades och det togs kanske 2 miljoner kort igår.. Haha.. Kamrerna bara pepprades runt om en :) Fina bilder har jag fått iallafall.
Runt halv 1 kom våran taxi och tog oss ner till Goya. Där var det också sjukt kul:) Jag är så himla nöjd med mitt nyårsfirande iår. Tack alla som gjorde denna kväll så lyckad.

Här kommer det lite snygga bilder :)


Ni får nöja ner med dom här så länge.. Nu ska jag mysa ner i soffan och kolla på en film. Puss


Kommentarer
Postat av: Sanna

Dempa, ursnygg siden t-shirt!! Vart kommer den ifrån? :)

2010-01-03 @ 11:04:31
Postat av: Denice

Den kommer från H&M, 199:-

2010-01-03 @ 19:30:53
URL: http://deniceskold.blogg.se/
Postat av: gina

vacker du är du borde vara en filmstjärna

2012-06-05 @ 19:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]