Skinande sol och ledig


Date: 2010-02-14 / Time: 12:29:04
Kategori: Me and friends / 0 Kommentarer

Godmorgon!

Igår var vi hemma hos Sanna och kollade på melodifestivalen och drack lite vin. Vi spelade spel och hade jätte trevligt. Sen slutade vi kvällen på Goya. Det var en lugn partykväll vilket var väldigt skönt.

Idag är jag inte ett dugg bakis och vi ska ut i backen och åka pulka med Anders och Jess. Vi väntar bara på att Matte ska komma hem från gymmet. Det är så fint väder och bara -3, så det är perfekt pulkaväder :) Haha

Kolla så härligt det ser ut.

Här kommer bilderna sen igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jag heter Denice Sköld och är en 23 årig tjej som är född och uppvuxen i Gävle. Jag bor tillsammans med min pojkvän Mattias som jag delat mitt liv med i över 7 år. Jag jobbar som frisör på Karlavägen 21 och älskar varje sekund av det. På fritiden så älskar jag att resa, shoppa, träna, fota, festa och umgås med vänner och familj vilket är det jag bloggar om. Enjoy!

KONTAKT: [email protected]